onsdag 5 november 2008

Mitt första inlägg


Jaha, då har man blivit bloggare. Har länge tänkt börja men inte kommit till skott.
Nu är jag här och hoppas jag ska kunna ge er det som så många har gett mig ,"Inspiration".
Mitt första inlägg blir en bild på vackra keramik koppar som en god vän till mig har gjort, Daniel Eriksson som har "Krukmakerikrusidull".  De är unika och säljs endast i "Uthuset" och i min systers butik "Biskopsgården" samt i Daniels Ateljé. 
De är helt underbara och såååå himla goda att dricka kaffe ur. 
Tack Daniel!
/Helena

11 kommentarer:

Lavendel & Romantik sa...

Ja, det var ju helt underbara muggar..Undrar om det är Daniel från Borlänge som gjort de......Kul att du börjar blogga..Lycka till Kram/Majsan

Unknown sa...

Välkommen till bloggvärlden!

Roligt att det är så många nya bloggis vänner som poppar upp hela tiden.

Underbara koppar!

Men allt som Du, din syster och er mamma rör vid blir till underbara ting!!!!!

Lycka till i fortsättning med din blogg!

Kramisar Jeanette

Smycken och Smulor sa...

Härligt med vit keramik, ser fram emot att kolla in mer av din blogg!

Hela rubbet sa...

men vilka jättefina muggar .
Var ligger din butik då ?
själv bor jag i Lingbo (utanför Ockelbo )

hagagården sa...

hej
va trevligt att du har börjat blogga,har längkat upp dig på min blogg så jag kan följa dig.
ha det gott
ninni

Villa Nyhem anno 1918 sa...

ja dom var mycket fina hoppas att de säljer bra ,välkommen in i bloggvärlden mvh Maria

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Va kul att fåläsa din blogg och helt ljuvliga koppar! Har ännu inte tagit mig till din butik men jag ska, snart!! Ljuvliga koppar!!! Hoppas helgen blir mysig! kram mhow

♥ Fyra årstider sa...

Jag vill följa din blogg...å vad kul.
Kram Lotta

Mjuka sa...

Så otroligt fina muggar!!
Kram M

Bitte sa...

Vilka otroligt vackra muggar! :-) Precis såna som jag har letat efter. Men... hur får man tag på dem om man bor i norrland...? :-)

Kram
Beatrice

Krukmakeri Krusidull sa...

Tack kära Helena för sist i skolan! Och för att du vill sammarbeta med en lite lätt halv galen keramiker som mig!! Hoppas allt går bra,och att du säljer muggar som smör i solsken! Jobbar som en galning inför julen, och tror att du gör det samma. Stora kramar och tack för att du är en underbar person med sinne för finess! Kram Kram Daniel