onsdag 20 maj 2009

Konfirmation


 
 

Ja, då var det helg igen. Jag gör inget annat än att önska "Trevlig helg" här på bloggen känns det som:) Tiden springer ifrån mig. 
Fick ett litet roligt uppdrag härom veckan. Det var min dotter Julias klasskompis Hanna som skulle konfirmera sig. Hon frågade om inte jag ville ta lite bilder på henne. Jag är absolut ingen fotograf men tycker det är så himla roligt att fota så jag tackade självklart ja. Visar några av bilderna. Vi tog hela 375 bilder som sedan ska gås igenom.

Ja då säger jag det igen, Trevlig Helg/Helena



12 kommentarer:

homebylina sa...

Fina bilder! Önskar oxå trevlig helg =)) Lina

Hilde sa...

Så gøy å bli spurt, og så fine bilder du har valgt ut! God langhelg!
Hilde

Signe 1 sa...

Supermysiga och somriga bilder! Vad duktig du är:-) Kram Sofia

VITA NYANSER sa...

Du har ju tagit superfina bilder! Du kan ju det där, åh vad kul! Nu blev jag inspirerad till att knäppa lite såna kort på tjejerna, måste ladda kameran tills vi är ute, kanske vid stugan. Just nu har vi vattkoppor i huset, inte så fotovänligt = )...

Ha det bra!
Kram L-L

H A N N A S - F O R M sa...

Du är visst en fotograf!!! OCH en duktig sådan!!!

KRAM och trevlig helg!
Hanna

hagagården sa...

Underbara bilder !!!
kram
ninni

H A N N A S - F O R M sa...

Å, söta du!!! Kommer precis hem från silvan som hade 70% på hela sortimentet så jag fick panikvälja färger... det blev ALLDELES för mörkt... jag var bara tvuuuungen at provmåla lite innan jag ens hunnit ta av mig skorna...så nu blir det att blanda i vitt...MEN TACK ändå...ha, ha...vi kan ju byta lite färgbilder med varandra sedan!

KRAM till dig Helena!
Hanna

Tulipa sa...

Trevlig helg!

Fina bilder!

mariette

Lyktor och Tyg sa...

Hej trevlig helg själv! Är faktiskt på ett litet besök i Gävle nu, men hinner varken med Uhuset eller Majas cafe denna gång. Får bli snart hoppas jag.
kram Kristina

LOPPISLIV sa...

Fina bilder, du är jätteduktig på att fotografera, ser så somrigt ut. Vad fint att ta på olika vyer, som på psalmboken i handen och skorna, fick lite fototips nu, det tackar man för. Min dotter ska konfirmeras i sommar, så då ska jag leka fotograf och se om jag kan ta lite fina ute foton. Trevlig helg till dig också :-) Kram Paula

becca sa...

Hejsan,
det är första gången jag tittar in hos dig, vilket vackert hem du har, känner igen det från repotaget i tidningen, helt underbart!

Kram Rebecca.

Marianne sa...

Hej
Vilka fina bilder!
Kram Mamma