söndag 27 september 2009

Nyhetsbrev!

Hej på er!

Fy vad det är mycket som ska bli klart denna vecka!!!!!!
Känns som jag har "Uthuset i stan" i huvudet för jämnan! Jag vaknar och kommer på något jag inte får glömma, och samma känsla infinner sig när jag ska lägga mig. Vaknar med ett ryck och kommer på något jag måste skriva upp så jag inte glömmer det.......:)

Har i kväll suttit och skicka ut inbjudningar till alla som anmält sig till "Nyhetsbrevet" på hemsidan. Tyvärr kan mitt mailkonto endast ta en tredjedel per dygn så jag får hålla på i ett par dagar till.

Så här ser nyhetsbrevet ut!



Sov gott/Helena

6 kommentarer:

Hilde sa...

Lykke til!!!
Pass på at du får sove litt ...
Hilde

VITA NYANSER sa...

Det ser jättefint ut! Jag förstår att det är mycket som ska fixas. Men vad kul!!! Tyvärr kan jag inte åka in på torsdag, suck, men jag får ta det så fort jag kan, nu har du ju öppet lite mer. Men det hade varit så kul att få vara med där på invigningen = ).

Ha det bra i din fart de här dagarna!
Kram L-L

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken fin inbjudan !
Du...det kommer att bli kanon det hrä..vilken underbart fin butik du får nu !!
Ringen ska jag visa snart..
Kraaam Anette

blomsterboden i skanör marie sa...

Allt kommer att bli jätte bra, jag lovar det.
Väldigt trevlig inbjudan.

Kramkram Marie

Fredrika sa...

Hejsan och lycka till på torsdag. Jag är säker på att butiken är helt underbar och jag kommer så fort jag har vägarna förbi! /Fredrika

Madame Nyberg sa...

Men va kul att det snart är dax. Tack för inbjudan. Tyvärr kan jag inte komma på premiären. Ska åka och partajja i Barcelona några dagar. Men jag dyker förbi nån dag i nästa vecka. Spännande!
Lycka till med allt.
Är helt säker på att det blir kanonbra!
Kram-Kram