tisdag 15 december 2009





Här går det långt mellan inläggen vill jag lova:)
Butiken tar mycket tid just nu och den lilla fritid man har går till julbestyr och umgänge med familjen. I dag vaknade vi till ett vinterland! Oj vad det har snöat! I morgon fyller vår lilla flicka 15 år. Det är bara att inse att hon inte är så liten flicka längre.

(Jag lovade i förra inlägget att berätta vad jag gjorde med min mamma och svärmor, vi var på en julkonsert med Sanna, Sonja, Shirely och Måns. Det var super bra och vi kom verkligen i julstämning).

Jag hinner absolut inte med att ta några egna bilder just nu. Det är inte ljust många timmar den här årstiden. Jag visar därför några bilder från ett hem ni reda sett en hel del från men jag tycker inte man kan se för mycket från fotografen Paul Massey hem i norra London. Se och njut.

9 kommentarer:

johanna sa...

Hej Helena!
Hoppas eran tjej får en mysig födelsedag!! Vad roligt med butiken...hoppas jag kan komma förbi nån dag!
Ha en underbar jul!!!
Kraaam

Anonym sa...

Här är alltid fina inpirerande bilder.....ha en bra juletid

Jessica sa...

Hejsan vill önska dig God Jul och ett Gott nytt år kram jessica

Violas lantliga charm sa...

Hej!

Vilka vackra bilder av Pauls Londonhem.Hoppas din dotter får en trevlig födelsedag. Min äldsta blev 14 i somras och jag inser att åren går fort.
Du har en så fin butik.Måste ta mig till Gävle framöver.
Ha nu en god jul med din familj och dina vänner!

Kram Emm

Bygatan sa...

Hej Helena!

Önska Julia ett stort grattis!!

Hoppas hinna besöka butiken innan jul, förstår att det är full fart:)

Hoppas även att du hinner ha lite ledig tid.

Paul´s hem är en av mina absoluta favoriter oxå.

Sköt om dig! Stor kram Lena

Anci sa...

Det är ett mycket vackert hem ! Jag gillar verkligen stilen.

Kram
Anci

VITA NYANSER sa...

Så fina bilder du visar! Vad kul att butiken tar din tid, då går det ju bra = )! Ja visst har det kommit mängder med snö! Helt underbart med allt det ljusa och juliga!

Sköt om dig!
Kram L-L

manon 21 sa...

belle ballade sur ton blog!

j'aime.

manon

Kaylovesvintage sa...

wonderful photos &ideas