söndag 21 februari 2010

Garbo Interiör


God kväll i vårt vita avlånga land!

I fredags var jag med syster och mamma på Modecenter i Stockholm och köpte in lite fina höstkläder. Känns lite konstigt att köpa höstkläder innan vårkläderna hunnit anlända.
Vi hittade i illafall en hel del fint.

Visar idag lite bilder från en av mina favorit butiker i Stockholm, GARBO INTERIÖR. Tyvärr hann vi inte dit i fredags. Fick nöja mig med att gå in på deras hemsida och titta på alla vackra bilder och låta mig inspireras.
En fantastisk butik med så mycket fint!

Se och njut!

Ha en trevlig kväll/Helena


6 kommentarer:

Unknown sa...

Så mycket fint de verkar ha! Finns många roliga butiker i storstan.
Kram Anna

Vintage House sa...

Hej,
Vad roligt med en shoppingtur. Det är definitivt en butik jag ska besöka när jag är i Stockholm, tyvärr blir det inte så ofta. Lite långt,
En mysig kväll till dig!
sandra

Kullan Pullan sa...

Jag håller på och gör en intresselista till nästa sthlmstur och nu skriver jag upp Garbo, tack för tipset.
Ha det gott!
Kram Paula

Unknown sa...

Vilken vacker blogg..

tittar gärna in igen:)
Kram annaleena
från annaleenas hem

Mäster Henrik sa...

En av mina absoluta favoriter med!!
Ska dit i veckan.. ryktet säger att det kommer in nytt.. både möbler och plantor! :)

Anna-Malin sa...

Hej Helena!

Så glad jag blev för din hälsning!
Här sitter vi högt uppe i fjällen, iskallt och med en uppkoppling som inte är att lita på....(strömmen försvann för en stund sedan, men kom tillbaka som tur var....)

Fåtöljerna och vår soffa kommer från FOGIA. Underbar kvalité, jag är så nöjd!!

//Anna-Malin