onsdag 11 augusti 2010

Godmorgon soliga onsdag!!!!

Nu har min intensiva inköpsperiod kört igång:) I fredags var jag och köpte in "NoaNoa" kläder till våren 2011. "NoaNoa" har ny chefdesigner och ny VD och det kunde man verkligen se, det var lite tuffare men ändå med "NoaNoa-tusch".
I måndags var det sedan dags för två till inköp. Day Home, som också är nytt för mig till våren!! Samt Rosemunde med sina underbara linnen och tröjor i skönaste silke.
I morgon bär det av till Formex med syster och mamma.
Det är otroligt roligt med inköp, men man blir ganska trött efter dessa dagar med många beslut och val för att få ihop ett passande sortiment för butiken.

Tyvärr har jag inte hunnit få loggin för att få fram pressbilder att visa något från dessa märken (Det får komma senare). Visar istället en bild på min hall:) Ny spegel hemma hos mig och i butiken:) Underbar!!! 3 350 kr.
Kunde inte låta bli att ta bild på "Lillprinsen" och mina Hunter stövlar:)

Ha nu ett underbart veckoslut och därefter en fin helg/H



8 kommentarer:

Tuur sa...

so beautiful!
your home is really beatiful

Ett hus i vitt sa...

Åh vad kul att du tagit in NoaNoa!!Har saknat dem sen butiken lades ner...Ska bli spännande att se deras tuffare stil. Vi ska till Formex Julia o jag lörd-sön. Kanske vi ses? Kram, Anette

kjersti sa...

Hei:)

Innkjøp er jo så gøy! Som for små barn i en godisbutikk;)
Nydelig speil, matchet Hunter´ne!
Jeg likte så godt den siste setningen din, da føltes plutselig helgen så mye nærmere;)

Kos dere på messe!
Klem Kjersti

Lyktor och Tyg sa...

Hej Vilken snygg spegel, stövlarna med, jag ångrar att jag inte köpte ett par Hunter när jag var i London förra året, de var billigare där.
Jag ska upp till Gävle, men då är inte du i butiken när jag tittar in (ett måste i Gävle)förstår jag om du är på mässa. Ha det så kul.
Kram Kristina

Fröken Råsmart sa...

Åh, vad avundsjuk jag blir på alla som får åka på Formex! Jättefin spegel :-)

Anci sa...

Fina bilder från ditt hem !

Kram
Anci

Mikaela sa...

Spegeln är underbar, så nyfiken på om du säljer eller har planer på att sälja ditt sortiment via webben? så ofta sugen på saker du visar men såå långt att åka hemmifrån mig.
Vacker blogg med ett mycket smakfullt hem.
MVH Mikaela

Anonym sa...

Nydelige bilder i bloggen din..og flott inspirasjon:)