måndag 16 augusti 2010

Godmorgon!

Ny vecka och nu har jag kommit halvvägs i mitt "inköpsmaraton":) Formex är avklarat och nu är det modevecka med klädinköp i slutet av denna veckan. Det blev några nya leverantörer på Fomex och jag fick även tag på några fina gamla möbler:))

I dag börjar "Lillprinsen" på dagis igen och på ny avdelning. Spännande!

Ha de fint!!

Mitt vackra kyrkfönster har fått flytta in i vardagsrummet.
Det har stått ute på altanen i sommar men nu börjar det bli så fuktigt på nätterna så nu får det stå här tillsvidare:)

7 kommentarer:

Millas hem sa...

Ditt kyrkfönster är helt underbart!

Alltid lika nyfiket, nervöst och spännande att börja något nytt!=)

Kram Camilla

hemtrevnad marie sa...

Fönstret är fantastiskt vackert....min minsting börjar i förskolan efter att ha varit hemma hos mig hela sin uppväxt , så här stundar nya tider!
kraam

Unknown sa...

Lika fint där som utomhus!
Roligt när man kan flytta in saker som stått ute och flytta ut dem när våren kommer.
Kram Anna

Levindas Värld sa...

Wow vilket kyrkfönster!! Inte alla som har lyckan att få ha ett sånt hemma i vardagsrummet :)

Ha det fint!

Anne-Lie sa...

Men vilket underbart fönster du fått tag i Helena!!!!
Ska försöka ta mig förbi hos dig och återlämna dina böcker!!!!Jag skäms!!!!Har du det underbara skåpet kvar?????
Kram/Anne-Lie

Tove `blogg verden sa...

Nydelig vindu og skap!!
Ha en fin ny uke : )
Klem Tove

salige lavendel sa...

Å, for en herlig stil du viser her på din blogg. Jeg registrerte meg som følger. Her var det masse inspirasjon å hente, takk for titten =)